5 Mayıs 2018 Cumartesi

Kirayı ödemeyince Ev Sahibim beni sikti

Merhaba seks hikayesi severler.

Bu anımı paylaşıp, paylaşmamak konusunda oldukça endişeliydim. Ama birilerine de anlatmak istiyordum. O yüzden bu siteye girip yaşadıklarımı anlatmak istedim. Ben ayça 25 yaşındayım. İstanbul a öğrenci olarak yaşıyorum.

Bundan 4 yıl önce İstanbul a geldiğimde okumak için, maddi konularda bu kadar zorluk çekeceğimi düşünmemiştim. İlk yıllarda bir problemim olmasa da üniversitenin son yılına geldiğimde işler tamamen sarpa sarmıştı. Her şey neredeyse kontrolümden çıkmıştı. Bu arada İstanbul da 2 oda 1 salon bir evde yaşıyordum tek başıma.

Faturalar kira her şey birikmiş ve ev sahibi kapıyı çalmıştı. O an ne yapacağımı bilmiyordum. Ne desem boştu. Ama bir şekilde ev sahibini ikna etmem de gerekiyordu. Aksi halde kış günü evsiz kalacaktım. İçeriye davet ettim ve geçti oturduk koltuğa karşılıktı. Uzun uzun konuştu ne yapacağımı bilmiyordum. Sonra birden bana bakıp bu borcu bir şekilde ödemem gerektiğini para ile ödemeyeceksem de başka yollarla ödemem gerektiğini söyledi.

O an ne diyeceğimi bilemeden ağzımdan ne gibi başka yollar diye soruverdim. Bu arada ev sahibim ali abi 34 yaşında evli bir erkekti. Boylu poslu ve fazlası ile yakışıklıydı. Ama bu güne kadar ali abi ile ilgili en ufak kötü bir düşüncem olmamıştı. Ali abi bir anda yanıma oturdu ve kulağıma doğru kısık sesle her şeyin bir çözümü vardır sıkma canını dedi.

Cümlesini bitirdikten hemen sonra elini göğüslerime atmıştı bile. Ben ne diyeceğimi bilmiyordum. Korkuyordum ama başka şansımın da olmadığının farkındaydım ve sesimi çıkaramadım. Ali abi teker teker gömleğimin düğmelerini açmaya başladı daha sonra sütyenimi çıkardı ve memelerimi yalamaya başladı. Daha sonra kafasını kaldırıp dudağıma yapıştı.

Açıkçası bende zevk almaya başlamış ve ona karşılık veriyordum. Hemen soyunduk ve deliler gibi sevişmeye başladık. Ali abinin kocaman aleti görünce inanın şok geçirdim diyebilirim kocaman kalın ve damarlıydı. O alet nasıl içime girecek derken ali abi amımı yalamaya başladı ve ben o an bir kez boşalmıştım bile.

Daha sonra ali abi hiç vakit kaybetmeden aletini amıma soktu ve git gel yapmaya başladı. Yaklaşık 10 15 dakika boyunca süren git geller sonucunda ali abi yarrağını amımdan çıkarıp yüzüme ve tüm vücuduma boşalmıştı. Sonra giyinip gitti. Ve her ay kira zamanı yanıma uğramaya ve farklı yöntemlerle kirayı almaya başladı.

2 yorum:

  1. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil